سندباد نامه

ساخت وبلاگ

بهترین زمان برای رزرو بلیط پاریس و تور فرانسه

اگر قصد سفر به سراسر دنیا و یا خرید تور فرانسه را داشتید می‌توانید با مراجعه به آژانس هواپیمایی ستاره ونک برای تور فرانسه یا اینجا بلیط خود را رزرو یا خریداری کنید. خطوط هوایی در روزهای مختلف و در زمان‌های مختلف سال صندلی‌های خود را آزاد می‌کنند، به این معنی که ممکن است برای رزرو پرواز برای یک‌زمان یا ماه خاص، بلیط خود را با قیمت بهتری پیدا کنید. به‌خاطر داشته باشید که تنها یک روز بهترین روز برای رزرو پرواز نیست. بسته به مقصد شما و آنچه از سفر خود نیاز دارید متفاوت است. اما آنچه در یافتن ارزان‌ترین پرواز در طول هفته اهمیت دارد را با استفاده از تقویم قیمتی تجزیه‌وتحلیل کنید.

تقویم قیمتی چیست؟

تقویم قیمتی به کسانی که اهل سفرهای اروپایی و به دنبال رزرو انواع تور مثل تور فرانسه هستند این امکان را می‌دهد که خرید بلیط را با بهترین شرایط تجربه کنند. تقویم قیمتی یعنی اینکه شما بتوانید علاوه بر مشاهده قیمت بلیط خود در تاریخ مورد نظر سایر قیمت‌ها را در روزهای مختلف به توان مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت با مناسب‌ترین قیمت بلیط خود را تهیه کنید. با استفاده از تقویم قیمتی بر اساس شرایط انتخابی شما از پایین‌ترین قیمتی که برای خرید یک بلیط وجود دارد برای شما نمایش داده می‌شود و در نهایت می‌توانید اطلاعات دقیق پرواز مثل ایرلاین، تاریخ و ساعت پرواز، قیمت بلیط، مدت‌زمان پرواز و کلاس پروازی را مشاهده کنید.

با استفاده از تقویم قیمتی، بلیط پروازهای پاریس را به قیمت بخرید

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟

ویزای شینگن یک امتیاز است. با داشتن ویزای شینگن شما می‌توانید به‌راحتی به 26 کشور اروپایی سفر کنید که پاریس هم یکی از این کشورها محسوب می‌شود. پاریس شهری است که به باران‌های ناگهانی معروف شده است. کم اتفاق می‌افتد که در پاریس شاهد بارش برف باشید. میانگین دمای این شهر زیبا ۱۵ درجه در سال است؛ بنابراین برای سفر به پاریس تمام فصل‌ها مناسب هستند؛ اما بهترین زمان سفر فصل بهار است.

یادتان باشد اگر ویزای شینگن ندارید حتماً قبل از سفر و خرید بلیط نسبت به ویزا اقدام کنید. زیرا اگر فقط ویزای یکی از کشورهای اروپایی را داشته باشید نمی‌توانید با آن ویزا به سایر کشورهای اروپایی هم سفر کنید. فقط ویزای شینگن است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با داشتن آن بتوانید به‌تمامی کشورهای حوزه شینگن سفر کنید.

کدام ماه یا فصل کمترین کرایه را به پاریس ارائه می‌دهد؟

اگر این سؤال برای شما پیش‌آمده که ارزان‌ترین ماه‌ها و ارزان‌ترین زمان‌های سال برای پرواز به پاریس چه زمانی است؟ باید گفت که معمولاً می‌توانید کمترین کرایه‌ها را در اواخر نوامبر، اوایل دسامبر، ژانویه، فوریه و اوایل مارس پیدا کنید. کرایه‌ها در ماه اوت ممکن است چندان پایین نباشند؛ زیرا بسیاری از پاریسی‌ها در این ماه به تعطیلات می‌روند و باعث می‌شود بسیاری از گردشگران بالقوه باور کنند که کل شهر تعطیل است.

آیا این ماه‌ها "بهترین" زمان برای بازدید از پاریس است؟ نه، اگر می‌خواهید روزهای گرم و ساعات طولانی روشنایی روز داشته باشید، یا در تعطیلات تابستانی مدرسه نیاز به سفر دارید. اگر عاشق رنگ‌های خاکستری مروارید زمستانی هستید همگی نشانه‌های آغاز بهار در ماه فوریه هستید. انتخاب رفتن به پاریس در اواخر پاییز، زمستان یا اوایل بهار بهترین زمان سفر برای شما محسوب می‌شود.

کدام فرودگاه پاریس برای پرواز ارزان‌ترین است؟

پاریس دو فرودگاه بزرگ نسبتاً نزدیک به شهر دارد و فرودگاه سوم کوچک‌تر کمی دورتر است:

فرودگاه بین‌المللی شارل دوگل (CDG )بزرگ‌ترین فرودگاه بین‌المللی این کشور است و دومین فرودگاه شلوغ اروپا است. این فرودگاه در حدود 34 کیلومتری شمال شرقی پاریس واقع شده است. پروازهای بین‌المللی عمدتاً طولانی‌مدت از/به آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا، آفریقا، استرالیا صورت می‌گیرد.

فرودگاه اورلی (ORY)، حدود 14 کیلومتری جنوب پاریس بنا شده است. پروازهای عمدتاً کوتاه تا متوسط به فرانسه و سایر شهرهای اروپایی از این فرودگاه امکان‌پذیر است.

فرودگاه بین‌المللی پاریس-بووه (BVA)، فرودگاهی کوچک‌تر که در حدود 80 کیلومتر از محیط شمالی پاریس و (حدود 3 مایل/5 کیلومتر دیگر از مقصد اتوبوس شاتل فرودگاه در پورت مایو به مرکز پاریس) واقع شده است. بیشتر توسط خطوط هوایی اروپایی کم‌هزینه و چارتر کوتاه‌مدت پروازها انجام می‌شود.

هم فرودگاه شارل دوگل و هم فرودگاه اورلی حمل‌ونقل به پاریس را با قطار (RER)، اتوبوس، تاکسی، خدمات اشتراکی سواری مانند اوبر، و خدمات خودروی شخصی ارائه می‌دهند. ازآنجایی‌که اورلی به شهر نزدیک‌تر است، در مقایسه با CDG کمی در هزینه‌های حمل‌ونقل و زمان حمل‌ونقل به پاریس صرفه‌جویی خواهید کرد. هر دو فرودگاه برای رفتن از یک ترمینال به ترمینال دیگر و در صورت لزوم به گزینه‌های حمل‌ونقل، شاتل رایگان ارائه می‌دهند.

CDG و Orly دو انتخاب شما خواهند بود، مگر اینکه یک پرواز کوتاه‌مدت با یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت یا یک پرواز شاتل ارزان داشته باشید؛ بنابراین کدام یک ارزان‌ترین خواهد بود؟ این کاملاً به آنچه برای روزهایی که می‌خواهید پرواز کنید بستگی دارد.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : تور فرانسه, تور اروپا, ویزای شنگن, نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 14:59